باربری سعادت آباد

اتوبار و باربری در منطقه سعادت آباد با تعرفه مصوب و ایمن

باربری سعادت آباد

اتوبار و باربری در منطقه سعادت آباد با تعرفه مصوب و ایمن

اتوبار محدوده جردن تهران

اتوبار جردن

باربری و اتوبار جردن تهران شامل کلیه خدمات بسته بندی و خدمات اسباب کشی در منطقه جردن است. شرکت اتوبار تهران تیک بار به این وسیله اعلام می کند که جهت ارائه این خدمات در منطقه جردن تهران آماده همکاری با شهروندان محترم است. شرکت باربری تهران تیک بار با سابقه ای طولانی در زمینه خدمات باربری شمال تهران همواره در خدمت همشهریان گرامی بوده است. به ویژه مناطقی مانند بلوار میرداماد و جردن که جزو مناطق مهم و پر رفت و آمد این بخش از تهران هستند.

شرکت تیک بار با در اختیار داشتن کادری حرفه ای و با تجربه در کلیه زمینه های بسته بندی برای اسباب کشی و حمل بار با استفاده از بهترین خودروهای باربری (از جمله وانت بار، کامیون، خاور و کامیونت) توانسته به عنوان یکی از بهترین شرکتهای باربری جردن تهران عمل کند. 

 

چنانچه شما در جردن دارای:
• منزل  • شرکت  • فروشگاه  • اداره  • گالری  • دفتر خدماتی

و یا موارد دیگر هستید و قصد جابجایی و حمل بار از جردن به هر یک از مناطق دیگر تهران و یا حمل بار به شهرستان را دارید، می توانید بر روی خدمات ما حساب کنید. بسته بندی و حمل اثاثیه منزل و شرکت کاری است تخصصی که در واقع از عهده هرکسی این امر بر نمی آید. بهتر کار را به حرفه ای ها بسپارید.

شرکت باربری تیک بار مفتخر است که تاکنون با فعالیت در این منطقه (و بسیاری از مناطق دیگر تهران) بطور کاملا موفقیت آمیزی توانسته کلیه امور مربوط به اثاث کشی و حمل بارهای مشتریان محترم را انجام دهد.

همکاران ما در شرکت تیک بار توانسته اند در زمینه خدمات باربری و اتوبار جردن زبانزد خاص و عام باشند چرا که:


  • ما جهت ارسال کارگر حمل بار از بهترین کارگران حرفه ای استفاده و اعزام می کنیم.
  • ارزان ترین و مناسب ترین قیمت و هزینه باربری تهران از جردن و میرداماد را محاسبه و به مشتریان گرامی اعلام می کنیم.
  • همکاران ما امور بسته بندی و اثاث کشی در جردن تهران را با سرعت و همچنین دقت بالایی انجام می دهند.
  • هیچ یک از وسایل و لوازم شما در طول اسباب کشی و باربری آسیبی نمی بینند.
  • کلیه امور اتوبار جردن با رعایت اصول اسباب کشی بر پایه استانداردهای روز جهان صورت می گیرد.
  • ما از بهترین ماشین های باربری جهت حمل و جابجایی بار در جردن استفاده می کنیم.
  • جهت رفاه مشتریان گرامی بارنامه و بیمه باربری صادر می گردد. (به ویژه برای مشتریان حقوقی و یا کسانی که قصد حمل بار به شهرستان را دارند)
  • کسانی که قصد اجاره انبار در تهران را به هر دلیل دارند می توانند جهت این امر نیز با همکاران ما تماس بگیرند.

- بسته بندی لوازم در باربری جردن:

بسیاری از افراد پیش از تماس با شرکتهای اتوبار و باربری تهران، نگران وسایل و لوازم خود و نحوه بسته بندی آنها توسط کارگران حمل بار هستند. نگران اینکه مبادا وسایل آنها گم شوند و یا دچار آسیب دیدگی (از جمله شکستن و یا خراش افتادن بر بدنه آنها) شوند.

اما همکاران ما در طول سالها تجربه توانسته اند این نگرانی مشتریان ما را به خوبی برطرف کرده و با استفاده از بهترین وسایل و لوازم باربری درجه یک و جدید (مانند: استرچ رپ، بابل رپ، نایلون های درجه یک و مقاوم، جعبه و کارتن اسباب کشی) بهترین خدمات بسته بندی برای اسباب کشی و اثاث کشی در جردن تهران را ارائه دهند. به خصوص مواردی مانند بسته بندی وسایل شکستنی قبل از باربری که اهمیت زیادی برای همکاران ما دارد و نهایت دقت را بکار می برند تا کوچکترین آسیبی در زمان حمل و انتقال اسباب و اثاث شما به محل جدید وارد نشود.- محدوده اتوبار جردن:

ما کلیه مناطق زیرمجموعه منطقه جردن و همچنین مناطق اطراف این را تحت پوشش خدمات خود قرار می دهیم و کافی است که مشتریان محترمی که قصد اسباب کشی، جابجایی لوازم و اثاثیه خود در این مناطق را دارند، با ما تماس بگیرند.
محدوده اتوبار جردن شامل در واقع شامل تمامی مناطق اطراف بلوار نلسون ماندلا (خیابان جردن سابق) و مابین بزرگراه حقانی، خیابان ولیعصر، بزرگراه مدرس و چهارراه پارک وی و منطقه امانیه (در شمال منطقه جردن) می باشد.
شما هموطنان گرامی که در این مناطق دارای هر گونه منزل، آپارتمان، شرکت، دفتر کار، واحد تجاری، اداری و ... هستید و قصد اسباب کشی و حمل و نقل بار به نقطه دیگری از تهران و یا شهرستان ها دارید، جهت انجام این امور می توانید با همکاران ما تماس گرفته و جهت رزرو این خدمات اقدام کنید.
با آرزوی اوقاتی خوش برای شما. شرکت اتوبار تهران تیک بار، یکی از بهترین شرکتهای باربری تهران در منطقه جردن، در خدمت شماست.